We use cookies to enhance your experience on our website. Learn more

Pia fra Flying Tiger Copenhagen om samarbejdet med Officeguru

Flying Tiger Copenhagen er en global detailkæde med ca. 900 butikker, der sælger alt fra festartikler, pynt til hjemmet og børnelegetøj til gadgets, gaver og prisvindende design i 30 lande verden over. Da Flying Tiger Copenhagen er dansk, har de deres hovedkontor i København, hvor der sidder knapt 250 medarbejdere. Vi har taget en snak med Pia, der er Office Manager, om hvordan hendes samarbejde med Officeguru er.

“I bund og grund, tror jeg de fleste rengøringsfirmaer er ret ens, men den der energiske og positive tilgang, den kan jeg rigtig godt lide, og den har jeg ikke mødt hos andre rengøringsvirksomheder”

Q:

Hvordan gør det dit job nemmere, at arbejde med Officeguru?

A:

Jeg har en rigtig fin dialog. Så hvis jeg har nogle ting jeg vil påpege, som mangler eller lignende, så er det altid meget uproblematisk at tage fat i min kontaktperson. Det er altid positivt og nemt og meget ubesværet. Hun siger aldrig “ej, det kan ikke passe” eller “det lyder ikke rigtigt”. Der bliver altid lyttet og taget pragmatisk imod.


Q:

Hvad er det bedste ved samarbejdet med Officeguru?

A:

Det er helt sikkert den positive ånd vi samarbejder i. Jeg har meget nemt ved at tale med min kontaktperson og vi har en meget fin dialog og det havde jeg også helt oprindeligt da vi lavede aftalen. Det var egentlig det vi faldt for, så at sige.

I bund og grund, tror jeg de fleste rengøringsfirmaer er ret ens, men den der energiske og positive tilgang, den kunne jeg rigtig godt lide, og den har jeg ikke mødt hos andre rengøringsvirksomheder.

Q:

Hvordan er samarbejdet med jeres kontaktpersoner hos Officeguru?

A:

Det er meget ukompliceret og meget nem. Hun er altid til at få fat i, og hun svarer utrolig hurtigt og er altid positiv og siger altid “det finder jeg lige ud af” eller “det snakker jeg lige med pigerne om”. Jeg føler absolut, at hun lytter til mig og tager mig seriøst. 

Q:

Hvordan påvirker jeres samarbejde med Officeguru, arbejdsmiljøet på arbejdspladsen?

A:

Jeg tror kun folk lægger mærke til rengøringsfirmaet, hvis der ikke bliver gjort ordentligt rent. Det er mere noget der trækker ned hvis det ikke er i orden, end noget det trækker op hvis det er i orden. Det er meget længe siden jeg har hørt noget fra mine kollegaer, så det må være et godt tegn. 

Læs videre

26. oktober 2018

Hvordan organiserer man opvaskemaskinen?

Opvask er et knudepunkt både på arbejdspladsen og i hjemmet omkringmorgenmad, frokost og aftensmad.Vi har derfor listet en række ideer op til, hvordan du kan overskueliggøre indholdet i opvaskemaskinen, så det vil spare dig tid at tømme den – for hvem synes det er sjovt at fylde og tømme opvaskemaskinen?

Læs historien

03. september 2018

5 tips: Gør dit kontor vinterklar

Winter is coming. Du har sikkert selv lagt mærke til det. Det bliver mørkere og koldere for hver dag der går, og du opholder dig mere og mere inden døre. Derfor at det vigtigt, at du giver dig selv og dine kollegaer det bedst mulige indeklima i den kolde del af året. Læs med her og få gode råd til at holde et rent, sundt og produktivt arbejdsmiljø henover vinteren.

Læs historien