We use cookies to enhance your experience on our website. Learn more

Vilde fra IUM om samarbejdet med Officeguru

IUM er et af Danmarks mest anerkendte mediebureauer og med mere end 125 medarbejdere, også et af de største. De holder mange kundemøder og det er vigtigt for dem at fremstå tjekket - derfor er det selvfølgelig vigtigt at deres kontor er rent og pænt. Vi har taget en snak med deres office manager, Vilde, om hendes samarbejde med Officeguru.

Mie er meget hyggelig og hun kommer ofte forbi for at se om tingene går som de skal. Hun er altid til at få fat i og hurtig til at svare hvis jeg har et eller andet jeg skal spørge hende om.

Q:

Hvordan gør det dit job nemmere, at arbejde med Officeguru?

A:

De kommer her hver dag og er altid nemme at få fat på. Hvis jeg skal have noget fixet, er de her altid på meget kort tid. Og vi skal ret tit have noget fixet, fordi vores bygning er så gammel, så der er mange ting som skal ordnes. Jeg bruger ikke ret meget tid på opfølgning, det er noget jeg sætter stor pris på. 


Q:

Hvad er det bedste ved samarbejdet med Officeguru?

A:

Det er kontakten med min kontaktperson. At hun hører på hvad jeg siger og at hun kommer og tjekker op på at de aftaler vi laver, bliver overholdt. Og at tingene bliver gjort, når jeg beder om det. Det betyder meget for mig at vores aftaler bliver overholdt. At hun er hyggelig at snakke med og altid i godt humør er selvfølgelig også en god ting.

Q:

Hvordan er samarbejdet med jeres kontaktpersoner hos Officeguru?

A:

Det er godt. Min kontaktperson er meget hyggelig og hun kommer ofte forbi for at se om tingene går som de skal. Hun er altid til at få fat i og hurtig til at svare hvis jeg har et eller andet jeg skal spørge hende om. Og hvis hun ikke har mulighed for at komme med det samme, så sender hun en anden.

Hun lytter altid til hvad jeg siger til hende og hun er meget professionel omkring rengøringen. Hun er også god til at se muligheder for andre ting Officeguru kan hjælpe med, for at vores arbejdsmiljø bliver så godt som muligt.


Q:

Hvordan påvirker jeres samarbejde med Officeguru, arbejdsmiljøet på arbejdspladsen?

A:

Der er selvfølgelig altid forskellige meninger og forskellige holdninger til hvordan tingene bliver gjort, men det fungerer godt. Medarbejderne er gode til at komme til mig, og fortælle mig hvis de vil have noget ændret. Så går jeg til Officeguru med det, og så bliver det lavet om. Så vi får det som vi vil have det. 

Læs videre

26. oktober 2018

Hvordan organiserer man opvaskemaskinen?

Opvask er et knudepunkt både på arbejdspladsen og i hjemmet omkringmorgenmad, frokost og aftensmad.Vi har derfor listet en række ideer op til, hvordan du kan overskueliggøre indholdet i opvaskemaskinen, så det vil spare dig tid at tømme den – for hvem synes det er sjovt at fylde og tømme opvaskemaskinen?

Læs historien

03. september 2018

5 tips: Gør dit kontor vinterklar

Winter is coming. Du har sikkert selv lagt mærke til det. Det bliver mørkere og koldere for hver dag der går, og du opholder dig mere og mere inden døre. Derfor at det vigtigt, at du giver dig selv og dine kollegaer det bedst mulige indeklima i den kolde del af året. Læs med her og få gode råd til at holde et rent, sundt og produktivt arbejdsmiljø henover vinteren.

Læs historien