MarktplatzAlle DienstleistungenExterner Umzugsservice

Externer Umzugsservice

Når din virksomhed står over for en ekstern flytning, så er tid og effektivitet altafgørende. Derfor kan det godt betale sig at gå efter et flyttefirma med et godt ry, og hos os er du garanteret kun at få tilbud fra kvalitetsgodkendte flyttefirmaer, der kan levere en god service.

BeschreibungAnbieterFAQBewertungenAndere kauften

Lad andre om at løfte det tunge læs

Hvis din virksomhed skal flytte til nye lokaler, så skal flytningen helst være effektiv, fejlfri og hurtig. Jo længere en flytning tager, jo længere tid tager det også, før I kan vende tilbage til arbejdet. Og tid er penge, så der er ingen grund til at trække flytningen i langdrag. Derudover er det også vigtigt, at du har et flyttefirma, du kan stole på, og som vil passe på jeres inventar, sørge for kyndig behandling og flytte alt, så det hurtigt kan sættes op igen. 

Vores flyttefirmaer har mange års erfaring og kan udover selve flytningen også levere flyttekasser, bobleplast, labels mm., som alt sammen kan være med til at gøre en ekstern flytning nem og effektiv. Hvis du gerne vil have jeres flytning klaret hurtigt og effektivt – og samtidig være garanteret den bedste pris og kvalitet, så indhent et tilbud fra vores kvalitetsgodkendte flyttefirmaer i dag. 

Externer Umzugsservice Anbieter

Liefert an ZIP:

Sortieren nach Top-Bewertung
Kein Anbieter kann diesen Dienst in die von Ihnen angegebene Postleitzahl liefern.

Häufig gestellte Fragen

Hvad skal man huske, når man skal flytte?

Når en virksomhed står overfor en ekstern flytning, er der mange ting at holde styr på. Her er en lille tjekliste:

  • Find et godt flyttefirma og aftal med dem, om de blot skal flytte eller skal hjælpe med at pakke ned og pakke ud.

  • Planlæg indretning af jeres nye lokaler, og hvilke møbler I gerne vil have med videre. Hvis det er tid til nye møbler, kan flyttefirmaet også hjælpe med at flytte gamle møbler og inventar på skrotpladsen, donere til velgørenhed eller andet.

  • Sørg for at lokalerne er helt klar til indflytning, og der er styr på renovering, maling, indretning, og en god omgang rengøring eller hovedrengøring lige inden i flytter ind.

  • Opdater jeres virksomhedsadresse i CVR-registret

  • Meld flytning og indgå nye aftaler med forsyning (el, vand, varme), internet, telefoni, forsikring, alarm og vagtordning 

  • Opdater jeres virksomhedsadresse online på hjemmeside og e-mail signaturer, Google, Facebook, LinkedIn, Trustpilot mv. og på diverse tryksager. 

  • Husk at informere jeres kunder, samarbejdspartnere og leverandører om adresseændringen, således at kaffe og frokost bliver leveret til jeres nye lokaler – hvis du bruger Officeguru, så er det nemt at give alle dine leverandører besked, det gør du blot i din chat. Husk også at sætte nye skilte på dørtelefon, postkasse og døre, så de ved, hvor de skal ringe på.

Kan et flyttefirma hjælpe med nedpakning og udpakning?

Ja, vores flyttefirmaer har mange års erfaring og kan både stå for flytningen, men kan også hjælpe med at pakke alt ned og pakke det ud igen. De kan desuden levere flyttekasser, bobleplast, labels mm., som alt sammen kan være med til at gøre en ekstern flytning nem og effektiv. Hvis I har meget inventar, der skal skilles ad og samles igen, kan det også være en god idé at finde en handyman til at hjælpe i dagene op til og efter en flytning. Så er du sikker på, at alle borde og stole er samlet korrekt – og at I hurtigt får lamper, billeder, og skærme mm. hængt op.

Hvor skal en virksomhed melde flytning?

Det er en del, som skal have besked, når virksomheden flytter adresse. Det vigtigste er, at du ændrer det på CVR-registret (Virk.dk), men der er mange, der ikke automatisk får besked. Hvis du vil være sikker på, at du husker at melde flytningen til alle, kan du bruge ovenstående tjekliste.

Erhalten Sie ein Angebot für Externer Umzugsservice

Beantworten Sie ein paar Fragen und erhalten Sie bis zu 3 unverbindliche Angebote.Es ist kostenlos und unverbindlich
Officeguru Schutz
Mit Officeguru können Sie sich auf einen hervorragenden Service, hohe Qualität und wettbewerbsfähige Preise verlassen. Unsere geprüften Anbieter und benutzerfreundlichen Bedingungen machen den Wechsel zwischen ihnen mühelos. Wir bieten Versicherungsschutz für Schäden (die Entschädigung hängt von den Versicherungsgrenzen ab), und unser Customer Success Team steht Ihnen jederzeit zur Verfügung, um Sie zu unterstützen.

Bewertungen von externer umzugsservice

Fantastisk service fra start til slut. Mads er så sød, imødekommende, og klarer opgaven med et smil. De er hurtige og effektive og alt bliver pakket pænt og sikkert. Vi lånte flyttekasser af dem, som de hentede igen og er i det hele taget enormt fleksible. Vi vil helt klart bruge dem igen og de får mine varmeste anbefalinger.

Warum Officeguru das Richtige für Sie ist

Hohe Qualität und faire Preise

Sie können ganz einfach Angebote einholen und Preise vergleichen. Alle Anbieter streben eine 5-Sterne-Bewertung an, um die beste Qualität für Sie zu gewährleisten.

Sparen Sie Zeit bei der Verwaltung

Die gesamte Kommunikation wird in einem gemeinsamen Posteingang gesammelt, in dem Sie und Ihre Kollegen sich abstimmen und den Überblick über alle Vereinbarungen behalten können.

Hohe Kundenzufriedenheit

Alle unsere Anbieter haben die gleichen Bedingungen, und egal, ob Sie eine oder mehrere Dienstleistungen in Anspruch nehmen, Sie erhalten eine Sammelrechnung von Officeguru.