service illustration

Temp staffing

Det er altid tidskrævende at rekruttere, så lad os gøre det for jer med vores vikarservice. Uanset om I mangler en receptionist, frokost assistent eller noget helt tredje, skal du blot beskrive jeres behov og ønsker, og så finder vi den rette person til jer.

Fleksibel vikarløsning uden besvær

Holder jeres piccoline eller rengøringsassistent ferie? Eller har I bare brug for et par ekstra hænder i en travl periode? Lad vores leverandører finde en afløser til jer, så I slipper for besværet. 

Med vores vikarservice sørger vi for rekruttering og det tidskrævende arbejde ved at finde den vikar, I har behov for. I slipper for besværet omkring kontrakter og ansættelse, alt betaling foregår gennem os, og vedkommende kan være så meget hos jer, som I ønsker. Vores vikarservice dækker både de mere praktiske funktioner på kontoret som en piccoline/piccolo, rengøringsassistent, og frokost personale eller de mere administrative funktioner, som en receptionist typisk varetager. Hvis I derfor i en kortere eller længere periode har brug for ekstra hjælp, kan du nemt indhente tilbud lige her, så sørger vi for resten.

Why Officeguru is right for you

High quality and fair prices

You can easily get offers and compare prices. All vendors strive towards a 5-star rating, ensuring the best quality for you.

Save time on administration

All communication is collected in a shared inbox, where you and your colleagues can coordinate and keep an overview of all agreements.

High customer satisfaction

All our vendors share one set of terms and no matter if you have one or multiple services, you get one collected invoice from Officeguru.