MarkedspladsLeverandørerOffice2go A/S

Office2go A/S

Verificeret

4.1(1)
Office2go A/S - Kontorstolen er det vigtigste møbel, da den er tættest på din krop.........Office2go A/S - Find det rigtige hævesænkebord, som passer til jeres kontorOffice2go A/S - Lydbokse er et godt alternativ til et nyt mødelokale - design din egen boksOffice2go A/S - Opbevaring er vigtig for at skabe overblik og "ansigtet udadtil".Office2go A/S - Find løsninger til at skærme støjen i storrumskontorer
Om osServicesOperationelle områderFAQAnmeldelser

Om os

Office2go er et indretningsfirma, der leverer totalløsninger. Vi kan levere alle former for kontormøbler og mange tilfælde kan vi levere indenfor 24 timer, da vi har mange møbler på lager. Vi kan levere alt fra en enkelt kontorstol og opefter. Vi har et bredt udvalg af produkter og kan bl.a. tilbyde kontor-, møde- og kantinemøbler, skranker, arkivskabe og reoler, akustiske skærmvægge, lydbokse, tavler og meget mere.

Hvis I har behov for en indretningsarkitekt til at inspirere eller finde gode løsninger til kontoret, kan vi også hjælpe med dette.

Oversigt

13 år siden etablering5 medarbejdere

Ansvarlig

Jacob H.

Udbudte services

Få indrettet kontoret efter jeres behov.

Pris

Afhænger af opgaven

Tags

IndretningKontormøbler
+9 tags
Møbler, Akustiske møbler, Mødelokaler, Lydbokse, Skærmvægge, Lounge møbler, Kontorstole, Hævesænkeborde, Skriveborde

Pris

Afhænger af opgaven

Tags

AffaldssorteringGarderobeskabe
+2 tags
Papirkurve, Arkivløsninger

Operationelle områder

Postnumre

1000 - 3899
4000 - 9990

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan arbejder din virksomhed med bæredygtighed?

Office2go er så privilegeret at arbejde sammen med producenter, som tænker i bæredygtige baner og ikke mindst materialer, så det er nemt for os at indrette virksomheder, leverer møbler og tænke bæredygtighed ind i processen. Vi kan også tage dine brugte møbler retur og arbejder med virksomheder der recirkulerer dine brugte møbler, således at de bliver brugt igen og derved minimerer vi miljøbelastningen.

Vores montører kan montere alle møbler og pap/plast tager vi med igen og bliver sorteret og håndteret efter gældende regler.

Hvilke certificeringer har din virksomhed?

Vi forhandler vores leverandørs kvalitetsprodukter, hvorfor det er deres certifikater, som er gældende. Vi prøver så vidt muligt at købe hos danske producenter for at gøre transporten så kort som muligt og vælger de produkter, hvor miljøhensyn og genbrug er i højsædet.

Hvordan sikrer din virksomhed ensartet og høj kvalitet?

Vi lægger stor vægt på at give en fremragende kundeserviceoplevelse, og hos os følger kunden den samme person, fra start til slut. Vi har 93% 5 stjernede anmeldelser på Trustpilot, hvilket indikerer en tilfredshed med vores arbejde :).

Vi har kun samarbejdet med leverandør, der leverer kvalitetsmøbler.

Hvordan sikrer din virksomhed et godt arbejdsmiljø?

Vi er en lille virksomhed, der altid behandler vores personale godt og er "som en stor familie". Vi har altid sørget for en god balance mellem arbejdsliv og privatliv. En positiv fremtoning smitter af på medarbejderne, og vi går altid et ekstra skridt for at gøre vores kunder tilfredse.

Hvilken slags kunder har du arbejdet med?

Vi arbejder både med private kunder og virksomheder. Virksomhederne kan både være små enkeltmandsfirmaer til store virksomheder der ønsker en totalløsning der inkluderer en indretningsarkitekt. Ingen opgaver er for små eller store og alle får den samme gode service hos os.

Anmeldelser

Guruscore

Guruscoren beregnes ud fra kundernes anmeldelser på markedspladsen og bruger et bayesiansk gennemsnit for at gøre det mere sammenligneligt.

4.1 /5

1 anmeldelser

Seneste anmeldelser

Filtrer efter service

Filtrer efter bedømmelse

1
0%
2
100%
3
0%
4
0%
5
0%

Seneste 1 anmeldelser

JC

Anmeldte Office interior design

august 2023

Ville benytte igen

Verifikation

Verifikationsmærket betyder, at vi har godkendt denne leverandør og kan garantere en god kvalitet.

Verificeret

På 1. okt. 2020

Betingelser for betaling

Services betales månedligt og forfalder 8 dage fra fakturadato. Hos Officeguru er vilkårene og betingelserne de samme for alle services.

Se betalingsbetingelser

Få et tilbud fra Office2go A/S

Svarer typisk indenfor 1-2 dage
Svar på nogle få spørgsmål og få op til 3 uforpligtende tilbud.
Vælg service
Det er gratis og uden binding
Officeguru Protection
Med Officeguru er du garanteret fremragende service, høj kvalitet og konkurrencedygtige priser. Vores godkendte leverandører og brugervenlige vilkår gør det ubesværet at skifte mellem dem. Vi tilbyder dækning ved skader (kompensation er underlagt forsikringsgrænser), og vores Customer Success-team er altid klar til at yde support.