MarkedspladsLeverandørerKomma Kaffe

Komma Kaffe

Verificeret

4.9(18)
Komma Kaffe - Kvalitetskontrol: Vores ugentlige "cuppings"Komma Kaffe - Farvemåling: RistegraderKomma Kaffe - CEO Omar Maagaard Hossain til kaffemesterskabKomma Kaffe - Loring rister: Alt kaffe bliver ristet ude på vores risteri i SøborgKomma Kaffe - Uganda Origintur 2022
Om osServicesOperationelle områderFAQAnmeldelser

Om os

Vi importerer udelukkende kaffebønner fra plantager, hvor farmerne er sikret ordentlige forhold. Vi rister dagligt på vores risteri i Søborg, for at sikre friske bønner og forsøger at tænke så lokalt som muligt. Vi gør alt, hvad vi kan for at tænke på miljøet - vi har: Reduktion af CO2 udladning i risteriet, genanvender overskydende produktionsmaterialer, har CO2 neutrale poser, cirkulær leveringssystem og fokus på nedbringelse af spild. Vi har gode priser på unik ristet premium kaffe og på leasing af maskiner. Lad os hjælpe jer med at finde den bedste løsning til jeres behov, så der altid er frisk kvalitetskaffe til hele kontoret.

Oversigt

3 år siden etablering6 medarbejdere

Ansvarlig

Omar M. H.

Udbudte services

Kaffe abonnement/service

Maskininstallation/service

Pris

5000

Tags

hurtigeffektiv
+6 tags
kvalitetsorienteret, service, installation, udrykning, maskine, kaffemaskine

Operationelle områder

Postnumre

1000 - 4999

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan arbejder din virksomhed med bæredygtighed?

Udover de bæredygtige tiltag vi har i vores produktion, adskiller vores tilgang til kaffekøb sig fra flertallet af specialkafferisterier. Vi køber flere kvalitetsgrader, modsat dem, der ofte kun køber i kvalitet 1. Vi værdsætter smagen og det arbejde, der lægges i kvalitet 2 og 3 kaffer. Disse køber vi til premium priser fra producenterne som investeringer, der kan forbedre kvaliteten. Dette er en del af vores mål om langvarige partnerskaber, hvilket styrker forholdet og muliggør en mere bæredygtig produktion med fokus på biodiversitet og genplantning af jordene.

Hvordan sikrer din virksomhed ensartet og høj kvalitet?

Vi har mere end 30 års samlet erfaring inden for kaffeuniverset. Vi afholder ugentlige "cuppings", som er kaffesmagninger, og ugentlige kvalitetskontrolsessioner for at sikre, at kaffen smager, som den skal, eller om kaffebønnerne har ændret sig, da vi arbejder med produkter, der naturligvis vil ændre sig i løbet af året. Dette kræver fleksibilitet og smidighed fra vores side for konstant at sikre, at kaffen altid er upåklagelig.

Hvordan sikrer din virksomhed et godt arbejdsmiljø?

Vi er et ungt og mangfoldigt team. I 2024 starter vi som mentorvirksomhed, hvor vi kan være med til at hjælpe unge mennesker, der har brug for et inspirerende skub.

Hvilken slags kunder har du arbejdet med?

På meget kort tid er det lykkedes os at træde ind på markedet med veletablerede virksomheder som HK Hovedstaden, Banegaarden, World Trade Center Ballerup og mange flere, hvilket giver brugerne fantastiske kaffer hver dag.

Anmeldelser

Guruscore

Guruscoren beregnes ud fra kundernes anmeldelser på markedspladsen og bruger et bayesiansk gennemsnit for at gøre det mere sammenligneligt.

4.9 /5

18 anmeldelser

Seneste anmeldelser

Filtrer efter service

Filtrer efter bedømmelse

1
0%
2
0%
3
0%
4
0%
5
100%

Seneste 2 anmeldelser

MG

Anmeldte Coffee subscription

November 2024

MB

Anmeldte Coffee machine installation

March 2022

Ville benytte igen

Verifikation

Verifikationsmærket betyder, at vi har godkendt denne leverandør og kan garantere en god kvalitet.

Verificeret

På 2. Feb 2022

Betingelser for betaling

Services betales månedligt og forfalder 8 dage fra fakturadato. Hos Officeguru er vilkårene og betingelserne de samme for alle services.

Se betalingsbetingelser

Få et tilbud fra Komma Kaffe

Svar på nogle få spørgsmål og få op til 3 uforpligtende tilbud.
Vælg service
Det er gratis og uden binding
Officeguru Protection
Med Officeguru er du garanteret fremragende service, høj kvalitet og konkurrencedygtige priser. Vores godkendte leverandører og brugervenlige vilkår gør det ubesværet at skifte mellem dem. Vi tilbyder dækning ved skader (kompensation er underlagt forsikringsgrænser), og vores Customer Success-team er altid klar til at yde support.