Office2go er et indretningsfirma, der leverer totalløsninger. Vi kan levere alle former for kontormøbler og mange tilfælde kan vi levere indenfor 24 timer, da vi har mange møbler på lager. Vi kan levere alt fra en enkelt kontorstol og opefter. Vi har et bredt udvalg af produkter og kan bl.a. tilbyde kontor-, møde- og kantinemøbler, skranker, arkivskabe og reoler, akustiske skærmvægge, lydbokse, tavler og meget mere.
Hvis I har behov for en indretningsarkitekt til at inspirere eller finde gode løsninger til kontoret, kan vi også hjælpe med dette.
Responsible
Jacob H.
Få indrettet kontoret efter jeres behov.
Price
Afhænger af opgaven
Tags
Price
Afhænger af opgaven
Tags
Zip ranges
Office2go er så privilegeret at arbejde sammen med producenter, som tænker i bæredygtige baner og ikke mindst materialer, så det er nemt for os at indrette virksomheder, leverer møbler og tænke bæredygtighed ind i processen. Vi kan også tage dine brugte møbler retur og arbejder med virksomheder der recirkulerer dine brugte møbler, således at de bliver brugt igen og derved minimerer vi miljøbelastningen.
Vores montører kan montere alle møbler og pap/plast tager vi med igen og bliver sorteret og håndteret efter gældende regler.
Vi forhandler vores leverandørs kvalitetsprodukter, hvorfor det er deres certifikater, som er gældende. Vi prøver så vidt muligt at købe hos danske producenter for at gøre transporten så kort som muligt og vælger de produkter, hvor miljøhensyn og genbrug er i højsædet.
Vi lægger stor vægt på at give en fremragende kundeserviceoplevelse, og hos os følger kunden den samme person, fra start til slut. Vi har 93% 5 stjernede anmeldelser på Trustpilot, hvilket indikerer en tilfredshed med vores arbejde :).
Vi har kun samarbejdet med leverandør, der leverer kvalitetsmøbler.
Vi er en lille virksomhed, der altid behandler vores personale godt og er "som en stor familie". Vi har altid sørget for en god balance mellem arbejdsliv og privatliv. En positiv fremtoning smitter af på medarbejderne, og vi går altid et ekstra skridt for at gøre vores kunder tilfredse.
Vi arbejder både med private kunder og virksomheder. Virksomhederne kan både være små enkeltmandsfirmaer til store virksomheder der ønsker en totalløsning der inkluderer en indretningsarkitekt. Ingen opgaver er for små eller store og alle får den samme gode service hos os.
Guruscore
4 /5
1 reviews
Filter by rating
Latest 1 reviews
Jennifer C.
Reviewed Office interior design
August 2023
The verification badge means that we have approved this vendor and their services and can ensure quality.
On 1. Oct 2020
Services are paid monthly and due 8 days from invoice date. At Officeguru the terms and conditions are the same for all services.
View terms of payment