MarketplaceVendorsOffice2go A/S

Office2go A/S

Verified

4(1)
Office2go A/S - Kontorstolen er det vigtigste møbel, da den er tættest på din krop.........Office2go A/S - Find det rigtige hævesænkebord, som passer til jeres kontorOffice2go A/S - Lydbokse er et godt alternativ til et nyt mødelokale - design din egen boksOffice2go A/S - Opbevaring er vigtig for at skabe overblik og "ansigtet udadtil".Office2go A/S - Find løsninger til at skærme støjen i storrumskontorer
AboutServicesOperational areasFAQReviews

About

Office2go er et indretningsfirma, der leverer totalløsninger. Vi kan levere alle former for kontormøbler og mange tilfælde kan vi levere indenfor 24 timer, da vi har mange møbler på lager. Vi kan levere alt fra en enkelt kontorstol og opefter. Vi har et bredt udvalg af produkter og kan bl.a. tilbyde kontor-, møde- og kantinemøbler, skranker, arkivskabe og reoler, akustiske skærmvægge, lydbokse, tavler og meget mere.

Hvis I har behov for en indretningsarkitekt til at inspirere eller finde gode løsninger til kontoret, kan vi også hjælpe med dette.

Overview

13 years in business
5 employees

Responsible

Jacob H.

Services provided

Få indrettet kontoret efter jeres behov.

Price

Afhænger af opgaven

Tags

Indretning
Kontormøbler
+9 tags
Møbler, Akustiske møbler, Mødelokaler, Lydbokse, Skærmvægge, Lounge møbler, Kontorstole, Hævesænkeborde, Skriveborde

Price

Afhænger af opgaven

Tags

Affaldssortering
Garderobeskabe
+2 tags
Papirkurve, Arkivløsninger

Operational areas

Zip ranges

1000 - 3899
4000 - 9990

Frequently asked questions

What certifications does your company have?

Vi forhandler vores leverandørs kvalitetsprodukter, hvorfor det er deres certifikater, som er gældende. Vi prøver så vidt muligt at købe hos danske producenter for at gøre transporten så kort som muligt og vælger de produkter, hvor miljøhensyn og genbrug er i højsædet.

How does your company ensure consistent and high quality?

Vi lægger stor vægt på at give en fremragende kundeserviceoplevelse, og hos os følger kunden den samme person, fra start til slut. Vi har 93% 5 stjernede anmeldelser på Trustpilot, hvilket indikerer en tilfredshed med vores arbejde :).

Vi har kun samarbejdet med leverandør, der leverer kvalitetsmøbler.

How does your company ensure a good working environment?

Vi er en lille virksomhed, der altid behandler vores personale godt og er "som en stor familie". Vi har altid sørget for en god balance mellem arbejdsliv og privatliv. En positiv fremtoning smitter af på medarbejderne, og vi går altid et ekstra skridt for at gøre vores kunder tilfredse.

What kind of customers have you worked with?

Vi arbejder både med private kunder og virksomheder. Virksomhederne kan både være små enkeltmandsfirmaer til store virksomheder der ønsker en totalløsning der inkluderer en indretningsarkitekt. Ingen opgaver er for små eller store og alle får den samme gode service hos os.

Reviews

Guruscore

The Guruscore is calculated based on customers' reviews on the marketplace, and uses a Bayesian average to make it more comparable.

4 /5

1 reviews

Latest reviews

Filter by service

Filter by rating

1
0%
2
100%
3
0%
4
0%
5
0%

Latest 1 reviews

JC

Reviewed Office interior design

August 2023

Would hire again

Verification details

The verification badge means that we have approved this vendor and their services and can ensure quality.

Verified

On 1. Oct 2020

Terms of payment

Services are paid monthly and due 8 days from invoice date. At Officeguru the terms and conditions are the same for all services.

View terms of payment

Get an offer from Office2go A/S

Answer a few questions and get up to 3 non-commiting offers.
Select service
It's free and without strings attached
Officeguru Protection
With Officeguru, you are guaranteed excellent service, high quality, and competitive prices. Our vetted vendors and user-friendly terms make switching between them effortless. We offer coverage for damages (compensation is subject to insurance limits), and our Customer Success team is always available to provide support.