Vækst din virksomhed med os
Markedspladsen matcher dig med vores kunder i Storkøbenhavn, så du nemt kan byde på opgaver, der kommer i udbud.
Turan Yildiz
Partner & Operations Manager, OptiRen ApS
Vi kan kun anbefale, at du som leverandør undersøger de mange muligheder, platformen giver. Med Officeguru har vi ALT samlet ét sted! Vi kan nemt besvare henvendelser, og får løbende ratings fra vores kunder, så vi hele tiden får et øjebliksbillede af den ydelse, vi leverer – og sikre os, at kunderne er glade!
No cure no pay
Fantastiske kunder
Enestående support
Kommunikation med dine kunder har aldrig været nemmere
Ofte stillede spørgsmål
Hvad koster det at være leverandør hos Officeguru?
At være leverandør hos Officeguru opererer på et "no cure, no pay"-princip, hvilket betyder, at vi kun opnår succes, når du gør. Når du vinder sager, modtager vi en mindre del af indtjeningen, som varierer afhængigt af servicetypen. Dette sikrer, at vores interesser er fuldstændigt afstemt med dine, og at vi er dedikerede til at hjælpe dig med at vokse.
Hvordan kommunikerer jeg med leads og kunder?
Vi har integreret en chatfunktion direkte i vores platform, tilgængelig via web og mobilapp, hvilket sikrer, at al kommunikation samles ét sted. Dette holder dig altid opdateret og gør det let at håndtere kunderelationer effektivt, selv når du er på farten.
Hvor mange leverandører konkurrerer jeg mod?
På Officeguru konkurrerer du mod maksimalt to andre leverandører per opgave. Dette sikrer, at du har en fair chance for at vinde opgaven, samtidig med at du opretholder en sund konkurrence, hvilket ofte resulterer i højere servicekvalitet.
Hvordan får jeg support fra Officeguru?
Vores partner-success team står altid klar til at assistere dig, enten via telefon eller direkte i chatten på platformen. Vi er her for at sikre, at din oplevelse og samarbejde med Officeguru er så gnidningsløst og frugtbart som muligt.
Får jeg opgaver med det samme?
Antallet af opgaver, du modtager, afhænger af din servicekategori og lokalitet samt efterspørgslen fra vores kunder. Vi arbejder konstant på at optimere matchningen mellem dine ydelser og kundernes behov.
Hvordan modtager jeg betaling?
Du fakturerer os hver måned for de fuldførte opgaver. Vi stræber efter at gøre betalingsprocessen så enkel og pålidelig som muligt, så du kan fokusere på det, du gør bedst.
Er der nogle handelsbetingelser, jeg skal kende til?
Ja, vi har klare handelsbetingelser, der dækker vores samarbejde. Du kan finde dem ved at følge dette link: https://officeguru.dk/da/salgs-og-leveringsbetingelser
Kan jeg tilføje mine egne kunder til Officeguru platformen?
Absolut, ved at tilføje dine kunder til Officeguru-platformen drager de fordel af vores avancerede software og har mulighed for at udforske et endnu bredere udvalg af tjenester. Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan gøre dette til en win-win situation for alle parter.
Hvordan kan jeg sælge mine produkter på Officegurus webshop?
Læs vores guide til Officeguru Webshop og find hjælp til, hvordan du som leverandør navigerer i vores webshop-funktion. Se guiden her.