Nogle dage står man bare og mangler en handyman – og ofte med ganske kort varsel. Hvis I mangler en altmuligmand med kvalifikationerne og værktøjet i orden, så finder du det hos Officeguru. Her kan du bestille en handyman på timebasis, lige når du skal bruge det.
Har din virksomhed brug for en dygtig handyman til at klare de praktiske små og store opgaver på kontoret? Det finder du lige her. Vi har samlet de dygtigste leverandører, som kan rykke ud til jer med kort varsel og hjælpe med opsætning, reparationer, montering og meget andet.
Det er nemlig ikke kun vaterpasset, der er vigtigt, når der skal hænges ting op på kontoret. Det kræver en, der ved, hvilken slags væg, der er tale om, og hvilke redskaber, der er nødvendige. Her kan du trygt stole på, at du finder en handyman, der har styr på det hele. Fra nedtagning og opsætning af hylder, lamper, gardiner, skærme, skabe, TV, og whiteboards, til indkøb og skift af lysartikler, eller hvis I skal have afmonteret eller samlet møbler, reoler, stole, skriveborde, skabe osv., så har vi en dygtig handyman, der kan klare opgaven.
Leverer til postnummer:
En handyman er en professionel altmuligmand (eller kvinde), der kan udføre diverse reparationsopgaver, vedligeholdelsesopgaver, tømreropgaver og monteringsopgaver.
En handyman kan klare stort set alle små og store opgaver til erhverv og kontor. På Officeguru skal du blot beskrive den opgave, du skal have løst, så modtager du gratis og uforpligtende et tilbud fra en handyman.
Vores leverandører kan bl.a. hjælpe med:
Ophængning og nedtagning af eks. whiteboards, billeder eller hylder
Samling og montering af møbler og inventar
Ophængning og teknisk installation af eks. TV
Diverse el-arbejde som ophængning af lamper
Montering af skillevægge eller lydisolering
Flyttehjælp til alt, der skal afmonteres, samles og hænges op igen
Lettere vvs-opgaver
En handyman kan nemt bookes på timebasis til diverse små opgaver, og hvis det drejer sig om større opgaver, kan de give en samlet pris. Du skal bare kort beskrive opgaven, når du sender en forespørgsel, så tager vores leverandører højde for det hele, når de sender et tilbud til dig.
Ja, vores leverandører kan sagtens hjælpe ifm. en flytning. Når I skal flytte til nye lokaler, vil der altid være mange ting, der skal ordnes, afmonteres og tages ned. En handyman kan hjælpe jer med alt det og sørge for, at alt igen bliver monteret og hængt op, så I hurtigt kommer godt på plads det nye sted.
Milan er SUPER effektiv og grundig! Vi er MEGET tilfredse med hans arbejde.
Et par dygtige handymænd, som lever op til opgaven. Den er hurtig løst, og det er flot. Samtidig gør de rent efter sig og tager pap med ud. De kan virkelig anbefales.
Marck er hurtig og effektiv som sædvanlig, vi er meget tilfreds med de opgaver han løser for os.
Høj kvalitet og gode priser
Du kan nemt indhente tilbud og sammenligne priser. Alle leverandører er interesseret i en femstjernet rating, hvilket betyder, at du får høj kvalitet.
Spar tid på administration
Alt kommunikation er samlet i én fælles indbakke, som dine kollegaer også kan tilgå, så I nemt kan koordinere og holde overblik over aftaler.
Én kontrakt og én faktura
Alle vores leverandører har ens handelsbetingelser, og uanset om du har en eller flere services, får du én samlet faktura fra Officeguru.