En god piccolo eller piccoline er guld værd! Men det er ikke sikkert, at I har behov for en på fuld tid. Hvis jeres piccoline er på ferie, eller I blot mangler lidt hjælp et par timer om dagen, så er vores piccolo- og piccolineservice de ekstra hænder, I har brug for.
Hvis I har brug for et ekstra løft i hverdagen og hjælp i minimum 3 timer hver dag, så har vi løsningen til jeres arbejdsplads. En piccolo- og piccolineservice giver jer en hjælpende hånd til alle kontorets praktiske opgaver og diverse ad hoc opgaver efter jeres behov.
Med en piccolo- og piccolineservice har I altid én, der kan varetage opgaver som frokost opsætning og -oprydning, opdækning til møder, varebestilling, lageroptælling, oprydning og daglig rengøring af køkkenet. Vores leverandører står klar med erfarne medarbejdere, der er klar til at rykke ud i en kortere eller længere periode. Du skal blot beskrive jeres behov, så sender de et tilbud.
Delivers to ZIP:
Med en piccolo- og piccolineservice har I en medarbejder, der sørger for kontorets daglige drift og har typisk en lang række praktiske opgaver, der skal udføres hver dag. De er ofte dem, som møder først ind på kontoret, tænder lyset, klargør kaffemaskinen og tjekker, at alt er klar til, at de øvrige medarbejdere møder ind. Du kan læse mere om, hvad en piccolo/piccoline laver her.
En piccolo eller piccoline fungerer som kontorets praktiske blæksprutte, og de har i løbet af en arbejdsdag mange faste og ad hoc opgaver at tage sig til. De faste opgaver kunne bl.a. være:
At rengøre toilet, køkken og/eller øvrige overflader
At klargøre og rydde op efter den fælles frokost
At sørge for, der er kaffe i maskinen
At sørge for indkøb, og at køleskabet er fyldt med kaffe, vand mm.
At sørge for mødeforplejning
At fylde og tømme opvaskemaskinen
At give planterne på kontoret vand
En piccolo/piccoline kan både være fastansat og timelønnet. Det kommer meget an på, hvor mange timer – og hvor længe der er behov for hjælp. Hvis I ved, at I har brug for en piccolo/piccoline fuld tid, kan det være en fordel for jer at ansætte personen hos jer. Men hvis det er for få timer eller en kortere periode, er en piccolo- og piccolineservice måske den rette løsning for jer. Med vores piccolo- og piccolineservice sørger vores leverandører for rekruttering, hvor vedkommende bliver ansat hos os, men kan være så meget hos jer, som I ønsker. Det er dermed en fleksibel løsning, hvis I har brug for hjælp i få eller mange timer om dagen.
Ja, med Officegurus piccolo- og piccolineservice kan I få en ekstra hånd til diverse faste og ad hoc opgaver efter jeres behov. Minimum timeantal for en piccolo/piccoline er dog tre timer, men det er også den tid, det tager, hvis personen eksempelvis skal hjælpe jer med at stille frokost frem og rydde op efterfølgende.
Vi er yderst tilfreds med servicen, og der er en fantastisk imødekommenhed og velvillighed i forhold til vores behov og til at yde en hurtig hjælp. Samtidig er det nogle super dygtige og tjenestevillige piccoliner, der kommer og hjælper os.
Jeg vil stærkt anbefale Officeguru og Temply. Deres pålidelighed og hurtige kommunikation er imponerende. Jeg vil især gerne fremhæve vores serviceassistent, Shannon. Hun er ekstremt dygtig til at lære nye opgaver hurtigt og er altid fuld af energi med et smil på læben. Hendes dedikation og positive attitude gør virkelig en forskel for vores team. Jeg kan ikke rose hende nok.
High quality and fair prices
You can easily get offers and compare prices. All vendors strive towards a 5-star rating, ensuring the best quality for you.
Save time on administration
All communication is collected in a shared inbox, where you and your colleagues can coordinate and keep an overview of all agreements.
High customer satisfaction
All our vendors share one set of terms and no matter if you have one or multiple services, you get one collected invoice from Officeguru.