Frokostsystemet til det travle køkken

Med Officeguru Lunch får du og dine kunder et enkelt og brugervenligt system, til at styre hverdagen.
 Det er gratis og helt uden binding, enkelt og nemt som det bør være.

Det skal være enkelt - så det har vi gjort!

Hos Officeguru ønsker vi kun det bedste for vores partnere derfor har vi udviklet Officeguru Lunch.

  • Helt Gratis og uden binding

  • Din egen personlige Webshop for at optimere dit salg

  • En brugervenlig Lunch-app, så du kan give den bedste kundeoplevelse

  • Nem fakturering med integration til E-conomic

  • Én samlet platform til alt din kundekommunikation

Administrer dit køkken & kunder uden besvær

Alle dine kunder samlet ét sted

Nemt at rette op og ned i kuverter

Upload nemt menuer til dine kunder

Niels Meldgaard

Ejer, Lunch Time

"Som samarbejdspartner med Officeguru oplever vi et effektivt og proaktivt samarbejde, understøttet af fremragende teknologi og kundeservice. Platformen er den bedste og nemmeste, jeg har brugt i Danmark, og dækker alle vores behov, så vi ikke bruger andre systemer. Officegurus medarbejdere er yderst servicemindede, og jeg anbefaler varmt Officeguru til andre køkkener."

Dit frokostsystem

A list of three products in the Officeguru webshop

Din egen webshop

  • Hurtigt og nemt at oprette alle dine produkter

  • Nemt at skabe mersalg

  • Individuelle priser med rabatkoder til dine kunder (lanceres snart)

  • Tilføj kuverter for dine kunder, hvis der kommer ændringer i sidste sekund

Simpel bogføring

Med Officeguru Lunch gør vi det let for dig at holde styr på faktureringen af dine kunder, og du kan uden besvær eksportere alt til E-conomic.

  • Nemt at fakturere dine kunder på baggrund af deres bestillinger

  • Nemt at forecaste hvor meget du skal købe ind

  • Eksporter til E-conomic (lanceres januar 2024)

  • Definer selv deadlines for hvornår dine kunder kan foretage ændringer

Styrk samarbejdet med dine kunder

Langvarige samarbejder, handler om god kommunikation, fleksibilitet og enestående service, det har vi gjort lettere for dig

  • Nem forventningsafstemning med hurtig feedback for dine kunder

  • Enkel dialog platformen og chat-apps du kan kommunikere på farten

  • Let overblik med dine kunder gennem din centrale support hub

  • Nem håndtering af ferieperioder, hvor du ikke leverer frokost

Vi har samlet det for dig!

For de fleste køkkener kan det være overvældende at styre dagligdagen uden dedikeret personale og dyr software. Vi ønsker at skabe det bedste fundament for et godt samarbejde, og det starter med godt system, der har vi udviklet Officeguru Lunch.

Kunderne elsker også vores platform

Ana, Neurons

Really good service, support team and sleek management platform. Officegurus platform is a must in any office management professional's toolkit.

Mira, Hans Just A/S

Venlige, effektive og god til at hjælpe, guide og svare på mine beskeder. Fantastisk at få sat ting i samlet system og giver et godt overblik.

Carina, Logpoint

Officeguru har været en pålidelig samarbejdspartner i 3 år, hjælpende med alt fra flytning til catering og mange andre services. Deres kommunikation er altid imødekommende og aftaler overholdes altid. Vi værdsætter den høje kvalitet, den gode service og ser frem til at samarbejde i mange flere år. Stærkt anbefalet!

Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg bruge Officeguru, hvis jeg ikke er partner?

Officeguru Lunch er kun tilgængelig for vores verificerede partnernetværk. Ansøg om at blive partner gennem dette link: https://officeguru.dk/da/bliv-leverandoer

Hvad indebærer vilkårene for mig og mine kunder?

Når du inviterer dine kunder ind og bruge Officeguru Lunch, vil det være dine nuværende kontraktvilkår der er gældende ift. opsigelsesvarsel og betalingsbetingelser. Vi forestår dermed ikke faktureringen af dine kunder.

Hvad sker der hvis min kunde vælger at benytte en ny partner på Officeguru Marketplace?

Hvis en af dine kunder ønsker at prøve en ny frokostpartner på Officeguru Marketplace, vil du modtage 100% af det kickback fee, som Officeguru modtager 3 måneder efter at kontrakten slutter med dig.

Hvordan kommer jeg i gang med Officeguru Lunch?

Start nemt ved at kontakte din Partner Manager via beskedtråden på din platform. Herefter hjælper vi dig og dine kunder i gang, helt enkelt og nemt. Med andre ord sikre vi, at alle trådene samles mens, du holder gryderne igang.

Kan jeg flytte mine egne kunder fra Officeguru Lunch til en anden platform?

Ja, der er ingen binding på Officeguru Lunch. Du kan til enhver tid flytte dine egne kunder til en anden platform, hvis den bedre opfylder dine behov. Alle kunder der kommer direkte fra Officeguru Marketplace vil være bundet til Officeguru.

Hvad er Officeguru?

Officeguru er en platform til officemanagement, designet til virksomheder, der ønsker at effektivisere deres kontoradministration. Den omfatter koordinering med leverandører, indhentning af tilbud, løsning af adhoc-opgaver, opgavefordeling mellem teams og meget mere. Læs mere om, hvordan vi arbejder med kunder her https://officeguru.dk/da/features

Kom i gang allerede i dag

Vi kontakter dig hurtigst muligt.
Kontakt os +45 4399 1529

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • 100% gratis for dig og dine kunder

  • Vi hjælper dig hurtigt igang og gør din hverdag lettere

  • Få centraliseret din drift og frigiv tid