Hej Frederikke og Stella
Vi har leveret æbleskiver og gløgg til jer, 2 dage i træk - korrekt
I takkede nej til første tilbud inden vi lavede denne her aftale, fordi i alligevel ikke ville betale det som i selv havde sat som jeres eget budget. Jeg var flink og reducerede prisen med 20 procent, og gratis levering for at imødekomme jeres ønsker.
Efter første leverance sendte i sms hvor i syntes det ikke var helt varmt nok, og æbleskiverne var tørre.
I ønskede nu at få leveret "tættere" på jeres serveringstid, men ønskede at vi sendte 2 chauffører og 2 biler til jeres 2 adresser i Århus midtby - og delt over 2 gange - kl. 13.15 og 14.45 - altså med 1,5 times interval
Dette ville kræve at chaufførerne skulle køre direkte til jer med forholdsvis små ordrer og så tage turen til vores køkken efter nummer 2 leverance, og ind til Århus midtby igen med endnu en lille levering, til jeres 2 lokationer.
Det er svært at parkere i Århus Centrum og derfor skal chaufførerne have tid til at finde et sted at holde lovligt og herefter bevæge sig mod jeres lokationer.
Inden nummer 2 levering svarede jeg på jeres SMS og gjorde opmærksom på at jeg ikke kunne tilbyde dobbeltlevering - i en travl periode lige op til jul er alle chauffører på vejene, og de har naturligvis mere end 1 stop for at der også er økonomi i det.
Dog fik jeg det arrangeret sådan at der blev sendt en bil afsted med æbleskiverne KUN til jer - uden andre stop!
I gør opmærksom på efter første dags levering at i åbenbart spiser over flere omgange og så vil det uanset hvad vi gør, være umuligt at holde det varmt når i tager det ud af termokasserne og der skal spises noget med det samme og mere igen 1,5 time senere
I har ikke ringet til mig eller skrevet til mig uden jeg har besvaret jeres henvendelser og har reageret på dem. At vi intet gør for at forbedre situationen er absolut ikke korrekt - jeg har netop her beskrevet hvad vi har gjort for at hjælpe jer i situationen
Vores flinke chauffør har hentet termokasser osv. på jeres lokationer som kom tilbage til vores køkken uden det var skyllet. Når vi både leverer og afhenter emballage for 0,- kr . så ville det være rart at vi modtog det skyllet ved afhentning.
Vi strækker os altid langt for at hjælpe vores kunder - at i har haft en anden opfattelse er jo ærgeligt,
Mvh. Poul