Når din virksomhed står over for en ekstern flytning, så er tid og effektivitet altafgørende. Derfor kan det godt betale sig at gå efter et flyttefirma med et godt ry, og hos os er du garanteret kun at få tilbud fra kvalitetsgodkendte flyttefirmaer, der kan levere en god service.
Hvis din virksomhed skal flytte til nye lokaler, så skal flytningen helst være effektiv, fejlfri og hurtig. Jo længere en flytning tager, jo længere tid tager det også, før I kan vende tilbage til arbejdet. Og tid er penge, så der er ingen grund til at trække flytningen i langdrag. Derudover er det også vigtigt, at du har et flyttefirma, du kan stole på, og som vil passe på jeres inventar, sørge for kyndig behandling og flytte alt, så det hurtigt kan sættes op igen.
Vores flyttefirmaer har mange års erfaring og kan udover selve flytningen også levere flyttekasser, bobleplast, labels mm., som alt sammen kan være med til at gøre en ekstern flytning nem og effektiv. Hvis du gerne vil have jeres flytning klaret hurtigt og effektivt – og samtidig være garanteret den bedste pris og kvalitet, så indhent et tilbud fra vores kvalitetsgodkendte flyttefirmaer i dag.
Leverer til postnummer:
Når en virksomhed står overfor en ekstern flytning, er der mange ting at holde styr på. Her er en lille tjekliste:
Find et godt flyttefirma og aftal med dem, om de blot skal flytte eller skal hjælpe med at pakke ned og pakke ud.
Planlæg indretning af jeres nye lokaler, og hvilke møbler I gerne vil have med videre. Hvis det er tid til nye møbler, kan flyttefirmaet også hjælpe med at flytte gamle møbler og inventar på skrotpladsen, donere til velgørenhed eller andet.
Sørg for at lokalerne er helt klar til indflytning, og der er styr på renovering, maling, indretning, og en god omgang rengøring eller hovedrengøring lige inden i flytter ind.
Opdater jeres virksomhedsadresse i CVR-registret
Meld flytning og indgå nye aftaler med forsyning (el, vand, varme), internet, telefoni, forsikring, alarm og vagtordning
Opdater jeres virksomhedsadresse online på hjemmeside og e-mail signaturer, Google, Facebook, LinkedIn, Trustpilot mv. og på diverse tryksager.
Husk at informere jeres kunder, samarbejdspartnere og leverandører om adresseændringen, således at kaffe og frokost bliver leveret til jeres nye lokaler – hvis du bruger Officeguru, så er det nemt at give alle dine leverandører besked, det gør du blot i din chat. Husk også at sætte nye skilte på dørtelefon, postkasse og døre, så de ved, hvor de skal ringe på.
Ja, vores flyttefirmaer har mange års erfaring og kan både stå for flytningen, men kan også hjælpe med at pakke alt ned og pakke det ud igen. De kan desuden levere flyttekasser, bobleplast, labels mm., som alt sammen kan være med til at gøre en ekstern flytning nem og effektiv. Hvis I har meget inventar, der skal skilles ad og samles igen, kan det også være en god idé at finde en handyman til at hjælpe i dagene op til og efter en flytning. Så er du sikker på, at alle borde og stole er samlet korrekt – og at I hurtigt får lamper, billeder, og skærme mm. hængt op.
Det er en del, som skal have besked, når virksomheden flytter adresse. Det vigtigste er, at du ændrer det på CVR-registret (Virk.dk), men der er mange, der ikke automatisk får besked. Hvis du vil være sikker på, at du husker at melde flytningen til alle, kan du bruge ovenstående tjekliste.
Fantastisk service fra start til slut. Mads er så sød, imødekommende, og klarer opgaven med et smil. De er hurtige og effektive og alt bliver pakket pænt og sikkert. Vi lånte flyttekasser af dem, som de hentede igen og er i det hele taget enormt fleksible. Vi vil helt klart bruge dem igen og de får mine varmeste anbefalinger.
Høj kvalitet og gode priser
Du kan nemt indhente tilbud og sammenligne priser. Alle leverandører er interesseret i en femstjernet rating, hvilket betyder, at du får høj kvalitet.
Spar tid på administration
Alt kommunikation er samlet i én fælles indbakke, som dine kollegaer også kan tilgå, så I nemt kan koordinere og holde overblik over aftaler.
Én kontrakt og én faktura
Alle vores leverandører har ens handelsbetingelser, og uanset om du har en eller flere services, får du én samlet faktura fra Officeguru.