Det er altid tidskrævende at rekruttere, så lad os gøre det for jer med vores vikarservice. Uanset om I mangler en receptionist, frokost assistent eller noget helt tredje, skal du blot beskrive jeres behov og ønsker, og så finder vi den rette person til jer.
Holder jeres piccoline eller rengøringsassistent ferie? Eller har I bare brug for et par ekstra hænder i en travl periode? Lad vores leverandører finde en afløser til jer, så I slipper for besværet.
Med vores vikarservice sørger vi for rekruttering og det tidskrævende arbejde ved at finde den vikar, I har behov for. I slipper for besværet omkring kontrakter og ansættelse, alt betaling foregår gennem os, og vedkommende kan være så meget hos jer, som I ønsker. Vores vikarservice dækker både de mere praktiske funktioner på kontoret som en piccoline/piccolo, rengøringsassistent, og frokost personale eller de mere administrative funktioner, som en receptionist typisk varetager. Hvis I derfor i en kortere eller længere periode har brug for ekstra hjælp, kan du nemt indhente tilbud lige her, så sørger vi for resten.
Delivers to ZIP:
Vikarservice er en tjeneste, der tilbyder midlertidig arbejdskraft eller en afløser til jeres virksomhed. Denne service kan omfatte personale med funktioner som piccoline, frokost personale, rengøringsassistent, receptionist, mm. Du skal blot beskrive jeres behov, når du sender en forespørgsel, så sender vores leverandører den rette vikar. Vores leverandører sørger for at arrangere alle nødvendige aftaler og håndterer eventuelle juridiske og administrative aspekter ved ansættelsen af vikaren.
Virksomheder kan benytte vikarservice for at dække kortvarige arbejdskraftbehov, f.eks. ved sygdom, barsel, ferie eller ved pludselige arbejdspukler. Det kan også være en måde at finde kvalificeret personale til at udfylde ledige stillinger midlertidigt, inden en permanent ansættelse foretages.
Fordelene ved at bruge vikarservice omfatter hurtig adgang til kvalificeret arbejdskraft, fleksibilitet, tidsbesparelse og omkostningsreduktion. I slipper for at bruge tid på rekruttering, jobopslag, jobsamtaler, osv. og får eksperthjælp til at finde den rette vikar.
Ja, det er muligt for en vikar at blive fastansat i virksomheden, hvis både vikaren og virksomheden ønsker det. Dette kan afhænge af vikarens præstation og tilgængeligheden af en permanent stilling i virksomheden. Vikarservice kan hjælpe med at facilitere overgangen fra midlertidig til fast ansættelse.
Jeg vil stærkt anbefale Officeguru og Temply. Deres pålidelighed og hurtige kommunikation er imponerende. Jeg vil især gerne fremhæve vores serviceassistent, Shannon. Hun er ekstremt dygtig til at lære nye opgaver hurtigt og er altid fuld af energi med et smil på læben. Hendes dedikation og positive attitude gør virkelig en forskel for vores team. Jeg kan ikke rose hende nok.
Vi er utrolig tilfredse med denne opgave, da vi i løbet af ganske kort tid på samme dag fik skaffet en vikar. Det er virkelig værdsat, at dette er muligt med så kort varsel og at samarbejdet omkring opgaven er så nemt og ligetil:-)
High quality and fair prices
You can easily get offers and compare prices. All vendors strive towards a 5-star rating, ensuring the best quality for you.
Save time on administration
All communication is collected in a shared inbox, where you and your colleagues can coordinate and keep an overview of all agreements.
High customer satisfaction
All our vendors share one set of terms and no matter if you have one or multiple services, you get one collected invoice from Officeguru.