Et inspirerende og indbydende kontor har en afgørende effekt på medarbejderes trivsel, produktivitet og kreativitet. Men det bliver hurtigt en tidskrævende opgave at få indrettet kontoret, så det står helt skarpt. Lad vores kvalitetsgodkendte leverandører hjælpe med jeres kontorindretning, så I kan få det kontor, I drømmer om.
Skal I flytte til nye lokaler og trænger til nyt inventar som moderne skriveborde, kontorstole og optimal belysning? Eller er det på tide at opgradere til en stilfuld phonebooth og et behageligt lounge møblement? Vores leverandører er eksperter i kontorindretning og har derfor styr på både indretning, design og ergonomi.
I åbne kontormiljøer er det afgørende at finde løsninger, der er gavnlig for både akustik og koncentration. Her kan I få hjælp til løsninger som rumdelere, møbler, akustikpaneler og andet udstyr, der kan mindske støj og dermed øge produktiviteten. Det kan også være, at jeres loungeområde trænger til en kærlig hånd. Det er trods alt her, mange gæster kommer forbi, og hvor medarbejderne kan trække hen og lade batterierne op, og hvis det skal fungere optimalt, skal der mere til end blot at købe en ny sofa og nogle planter. Vores leverandører kan sammensætte en løsning, der fungerer både for øjet og for ryggen samt hjælpe med inspiration, indkøb og indretning af jeres kontor.
Delivers to ZIP:
En velindrettet arbejdsplads kan øge medarbejdernes trivsel, produktivitet og engagement, reducere arbejdsrelaterede skader og stress, fremme kreativitet og samarbejde, og forbedre virksomhedens omdømme og rekrutteringsmuligheder. Desuden kan en god kontorindretning have en positiv indvirkning på kundetilfredshed og virksomhedens bundlinje.
For at optimere kontorindretningen skal du tage hensyn til ergonomi, pladsudnyttelse, arbejdsstil, teknologi, belysning, farver og dekorationer. Det er vigtigt at skabe en balance mellem arbejds- og afslapningsområder, og at overveje medarbejdernes behov og præferencer. Vores leverandører kan hjælpe jer med design, sparring, indkøb og indretning, men inden da er det også en god idé at inddrage medarbejdernes input og ønsker.
For at skabe en fleksibel og tilpasningsdygtig kontorindretning kan du bruge modulære møbler og arbejdsstationer, der let kan ændres og flyttes efter behov. Overvej at skabe multifunktionelle rum, der kan bruges til forskellige formål, og implementer teknologi til at understøtte samarbejde og fjernarbejde.
For at skabe et stille arbejdsområde kan du overveje lydisolering, placere støjreducerende materialer på vægge og gulve, og organisere arbejdsstationerne, så der er tilstrækkelig afstand mellem dem. Derudover er det også en god idé at skabe et socialt og afslappende område på kontoret, der fremmer afslapning og social interaktion. Et indbydende loungeområde med behagelige siddepladser, planter og dekorationer vil helt sikkert være attraktivt for medarbejderne.
Belysning har stor indflydelse på produktiviteten, trivslen og den generelle atmosfære på kontoret. For at skabe et behageligt arbejdsmiljø skal du vælge naturligt lys, når det er muligt, og supplere med kunstigt lys, der ikke giver genskin eller skaber skygger. Det er desuden vigtigt at huske, at farver kan påvirke humør og produktivitet, så måske bør I overveje noget andet end hvide vægge. Hvidt er nemlig hårdt for øjnene, hvis jeres kontor har meget naturligt lys, og derfor kan I overveje at vælge farver, der giver mere varme.
For at skabe et miljøvenligt kontor kan du vælge bæredygtige materialer, energieffektivt udstyr, naturligt lys, genbrugsmøbler og miljøvenlige rengøringsprodukter. Implementer affaldssortering og genbrugssystemer og opfordre medarbejderne til at reducere papirforbrug og energiforbrug. Overvej også at indføre planter og grønne områder for at forbedre luftkvaliteten og skabe en sundere arbejdsplads.
High quality and fair prices
You can easily get offers and compare prices. All vendors strive towards a 5-star rating, ensuring the best quality for you.
Save time on administration
All communication is collected in a shared inbox, where you and your colleagues can coordinate and keep an overview of all agreements.
High customer satisfaction
All our vendors share one set of terms and no matter if you have one or multiple services, you get one collected invoice from Officeguru.