Man kan nemt komme galt afsted, hvis man tror, at en intern flytning er en nem og mindre tidskrævende opgave end at flytte til en ny adresse. Selv når virksomheden blot skal flytte til nye kontorer eller en anden etage, kræver det kyndig og professionel flyttehjælp – og det finder du hos Officeguru.
En intern flytning er mindst lige så krævende som en ekstern flytning. Den største forskel er blot, at I sikkert slipper for en flyttevogn. Men jeres inventar og møbler skal stadig afmonteres og pakkes korrekt, inden det kan flyttes til andre lokaler eller etager. Derudover kommer koordineringen af flytningen, som helst skal ske så hurtigt, at jeres medarbejdere nemt kan komme på plads og genoptage arbejdet.
Vi kan hjælpe jer med at finde det rette flyttefirma, som rykker ud, når det passer jer, uanset om det er i eller uden for arbejdstiden eller i weekenden. Hvis I skal have renoveret jeres lokaler og derfor midlertidigt skal have flyttet møbler og inventar, så klarer vores flyttemænd også det. På Officeguru har vi samlet de bedste leverandører, og derfor finder du kun flyttefirmaer, som vi har kvalitetssikret.
Leverer til postnummer:
Hvis din virksomhed har behov for at flytte møbler og inventar internt for en periode eller permanent, så klarer vores flyttemænd opgaven. En intern flytning foregår på præcis samme måde som en flytning til en helt anden adresse, det vil dog typisk ikke være nødvendigt med en flyttebil, medmindre I flytter til en anden bygning. Intern flytning indebærer også afmontering, nedpakning, transport og opsætning af inventar. Vores flyttefirmaer kan klare det hele, du skal bare kort beskrive opgaven, så får du tilbud fra vores kvalitetsgodkendte leverandører
Ja. Vores leverandører kan både levere flyttekasser samt boblefolie og labels. Selvom det er intern flytning, kræver det stadig, at hver medarbejder får pakket deres skrivebord ned, så de hurtigt kan komme på plads på det nye kontor. Hvis I ønsker det, kan vores flyttefirmaer stå for det hele og dermed også ned- og udpakning, så I er klar til at genoptage arbejdet uden at have løftet en finger.
Ja. Vores leverandører kan rykke ud, når det passer, om det er i arbejdstiden, sen eftermiddag, aften eller i weekenden, så er det intet problem for vores flyttefirmaer.
Der kom to gutter, der bare var klar til at hjælpe og som var søde til at bære over med os, da vi var i gang med den stor interne flytning på kontoret. De var super effektive og imødekommende, og vi endte endda med at blive færdige før forventet, så kæmpe ros og anbefaling herfra.
Høj kvalitet og gode priser
Du kan nemt indhente tilbud og sammenligne priser. Alle leverandører er interesseret i en femstjernet rating, hvilket betyder, at du får høj kvalitet.
Spar tid på administration
Alt kommunikation er samlet i én fælles indbakke, som dine kollegaer også kan tilgå, så I nemt kan koordinere og holde overblik over aftaler.
Én kontrakt og én faktura
Alle vores leverandører har ens handelsbetingelser, og uanset om du har en eller flere services, får du én samlet faktura fra Officeguru.