Med måtteservice er I sikre på, at dørmåtterne på kontoret automatisk bliver skiftet ud så ofte, der er behov for det. I slipper dermed for snavsede og slidte måtter og kan i stedet nyde, at jeres arbejdsplads altid fremstår pæn med ny-rensede måtter i høj kvalitet.
Du tænker måske ikke så meget over det, men vi slæber utroligt meget skidt ind på kontoret hver dag. Dørmåtten tager det værste, men uden rengøring kan den ikke klare for meget snavs i længden. Når vi slæber sand, mudder, blade, salt, vand osv. med ind, trænger det ned i måtten, og før eller siden kan den ikke suge mere.
Det går ikke kun ud over gulvet, når måtten ikke kan suge mere. Det ser heller ikke pænt ud, når det første, jeres gæster bliver mødt med, er beskidte og nussede dørmåtter. Hvis det lyder bekendt, så er måtteservice den helt rigtige løsning for jer. Når I har sat en aftale op, vil dørmåtterne blive skiftet så ofte, der er behov for det, og så er I sikre på, at der altid er pænt og rent ved jeres indgang.
En måtteservice er en professionel tjeneste, hvor I får rengøring, vedligeholdelse og udskiftning af måtter til virksomheder.
Med en måtteservice får I en fast plan for rengøring og udskiftning af jeres dørmåtter. Vores leverandører kan både sørge for at rense de måtter, I har på arbejdspladsen, men I har også mulighed for at leje måtter gennem leverandøren. Når du har sendt din forespørgsel, kan leverandøren komme forbi jer og vurdere, hvilket behov, I har samt høre mere om jeres ønsker. Alt efter jeres behov og årstid kan vores leverandører komme ugentligt, månedligt eller kvartalsvis for at fjerne de beskidte eller slidte måtter og erstatte dem med rensende eller nye måtter.
En måtteservice hjælper med at opretholde en ren og sikker arbejdsplads. Vi slæber meget snavs med ind udefra, og måtter kan absorbere snavs, støv og fugt, hvilket hjælper med at reducere antallet af ulykker og slid på gulve. Men måtten kan, alt efter brug, ikke blive ved med at absorbere snavs, og derfor er det vigtigt at få skiftet dørmåtterne med jævne mellemrum.
Det vurderer vores leverandører, men de kan både komme ugentligt, månedligt eller kvartalsvis alt efter jeres behov.
I er grundige, alle ekstra forespørgsler bliver behandlet super hurtigt, positivt og vi kan altid fornemme smil og venlighed bag alle mails og beskeder. Jeg er super tilfreds og glad :-)
High quality and fair prices
You can easily get offers and compare prices. All vendors strive towards a 5-star rating, ensuring the best quality for you.
Save time on administration
All communication is collected in a shared inbox, where you and your colleagues can coordinate and keep an overview of all agreements.
High customer satisfaction
All our vendors share one set of terms and no matter if you have one or multiple services, you get one collected invoice from Officeguru.