Nøglen til effektiv rengøring gemmer sig ofte bag kulisserne. Dialog og samarbejde med rengøringen spiller en afgørende rolle i at opretholde kvaliteten. Vi har taget en snak med Hanne Fabricius fra emagine om, hvordan de har opnået rengøring i verdensklasse.
Det rette match
Først og fremmest handler det om at have en klar definition af, hvad der ønskes, og hertil at finde de rette folk til opgaven. De har derfor hos emagine sat stor pris på den hjælp og sparring de har fået hos Amir fra ServiceU: “Han har været super til at finde de rette til at gøre rent her hos os (...) og det fungerer bare helt optimalt”.
Dialog og forståelse af rengøringsplanen er nøglen
emagine drager fordel af at have en dyb forståelse af rengøringsplanen, hvilket er nøglen til at opnå førsteklasses rengøring. Denne indsigt gør det muligt at identificere områder, der kræver ekstra opmærksomhed eller mindre tid, på en proaktiv måde. Især i perioder med høj aktivitet eller under særlige begivenheder, er det afgørende at kunne tilpasse rengøringsbehovet.
Gennem dialogen med Amir, er det muligt for emagine at skræddersy et effektivt rengøringsprogram, der passer til deres specifikke behov. Samtidig åbner dialogen op for feedback eller justeringer. Der kan f.eks. opstå behov for ændringer afhængig af sæson, hvortil dialogen gør det nemt at tilpasse rengøringsprogrammet. Den gode dialog sørger for at sikre tilfredsheden, så de hos emagine kan sige: “Og her er altid rent og pænt. Det må man sige.”
Kommunikation og Tilgængelighed Styrker Samarbejdet
Takket være Officegurus chatfunktion har begge parter en direkte linje til at udveksle feedback og forespørgsler i en platform, hvor beskeder ikke går tabt. Dette sikrer, at behovene forstås og imødekommes hurtigt og effektivt. Denne løbende dialog styrker forholdet mellem serviceudbyderen serviceU og emagine, hvilket har været afgørende for at sikre et femstjernet samarbejde.
Konklusion
Dialog og samarbejde fungerer som en afgørende nøgle til effektiv kvalitetsrengøring på emagines hovedkontor. Det er en vigtig proces, der sikrer, at kunden får den service, de fortjener, og at rengøringspersonalet samtidig kan levere i overensstemmelse med kundens forventninger.